bluefish

My favorite things and my life

Miss Devil

www.japantimes.co.jp

Monday, July 9, 2018

I have seen the TV drama "Miss devil" !
Though Mako Tsubaki, alias Miss devil was beautiful, that beauty was like a mannequin and artificial. Moreover, she was strong, and a scene that she kicked a bad person up was cool. I think in reality it was unlikely, or was it likely?

Every time, there was a scene that she said "Shuddup !", then that word was our catchword for a while. When we said bothersome things, my husband and I said "Shuddup !" immediately each other.

Final episode, she couldn't attain her purpose and the drama finished, so there may be a sequel to the drama. How about it?


If there will be a sequel, I will see that surely !


「Missデビル」見ていました!
菜々緒が演じる椿眞子ことMissデビルは、美しいけれどマネキン人形のような人工的な美くしさを持っていました。しかもとても強く、悪い奴を蹴り飛ばすシーンがかっこよかった。実際にはあり得ないでしょうけどね・・・ありえるかな。

「お黙り!!」とMissデビルが怒鳴るシーンもお決まりのようにあり、この言葉は我が家で流行りました。面倒なことを言われるとすぐに「お黙り!」と私も夫もお互いに言ってました。

最終回、Missデビルの目的は達成されないまま終わってしまったので、もしかして続編あるのかな?
もしあるのなら、絶対に見ますよ!