bluefish

My favorite things and my life

Huawei Smartphone

asia.nikkei.com

 

Wednesday, August 1, 2018

 

On shipments in the second quarter of 2018, Huawei has become the second place on smartphone shipments in the world. Samsung has been the first place.

 

By the way, I am useing a Huawei smartphone.

 

Are you an analog person or a digital person? If I am asked about it, I am a digital person definitely. When compared the same generation and above and me.

 

I used a feature phone until 2 years ago. Because I didn't think to need the smartphone if I paied expensive communication fee.

 

However, I was interested in smartphones, then I researched about inexpensive smartphones and SIM cards. I thought it might be good to change to a smartphone if so, and the first smartphone I bought was Huawei.

 

It has enough functions for me. Probably I am using my smartphone usefully. When compared the same generation and above and me !

 

 

2018年第二四半期の世界スマートフォン出荷台数においてHuawei(ファーウェイ)がAppleを追い越し出荷台数第二位になりました。1位はSamsungです。

 

実は私もHuaweiを使っています。

 

あなたはアナログ人間、それともデジタル人間?と聞かれれば間違いなくデジタル人間だと思う。同世代以上と比べたら、の話ですけどね。

 

2年前までは携帯電話(ガラケーね)を使っていました。高額な通信量を払ってまでスマートフォンを持つ必要性がなかったからです。

 

でも興味はあったので格安スマホと通信会社を調べてみました。これだったらスマートフォンに変えてもいいかもと思い、初めて使ったのがHuaweiなんです。

 

私には十分な機能。かなり便利に使っている方だと思います。同年代以上と比べたら!